måndag 28 december 2015

#‏سیما‬ ‫#‏ایران‬ ‫#‏امنیت‬ ‫#‏تهران‬ ‫#‏ستار‬
دیروز داشتم درسیمای آزادی برنامه 360 درجه را نگاه می کردم. بحثی بود در مورد خطر تلگرام از دقیقه بیست به بعد می توانید ببنید. سعی کردم این بحث را پیاده کنم و آن را به صورت نوشتاری در بیاورم .یکی از پدیده های این حکومت ضد بشری دروغ است. شخص خمینی بدعت گزار دروغ و دروغگوئی بود. حتما بیاد می اورید که در پاریس در زیر درخت سیب نشست و گفت در ایران اسلامی همه آزاد هستند حتی مارکسیت ها . گفت به قم می رود و به سیاست کاری ندارد و به کار روحانیت می پردازد ، الان را بنگرید که به جز آخوند ها هیچ کس در قدرت نیست و چند تای دیگر هم عمله های آخوند ها هستن. خامنه ای آمد که داستان زمان خواندنش را در قطار همه به یاد دارند که از قطار در حال حرکت بیرون می پرد که نمازش قضا نشود وهمین دو سه روز پیش که می گفت ایران از نظر علمی مقام چهارم را دنیا دارد. احمدی نژاد آمد و هاله نورش و ارتباطش با امام زمان و دهک دهک هائی را که روی هم می گذاشت و میلیارد شد و دزدیدند.
http://iranntv.com/?p=385602
تلویزیون رژیم در باره تلگرام
اما به نظر من این مطلب سقف جدیدی از دجالیت رژیم است در باب امنیت وطلاق. فکر نمیکنم نیازی به توضیح بیشتر باشد.
رئیس پلیس فتا سرهنگ کاکوان پلیس قاتل ستار می گوید:
از کل بیندگان خواهش می کنم که اشاره ای بکنم به ویپ که همه گیر نیست صوتی که از طریق اینترنت پخش می شود در چهار ماه گذشته در هشت مورد داشته ایم بالای یک میلیارد و چهار میلیون تومان مردم (و بعد با مکث می گوید) یا شر کت ها متضرر شده اند.
نفر دو کارشناس فضای مجازی که محقق مسائل خانوادگی هم هست در جواب چه عاملی باعث می شود که خانواده آدمها نتوانند با مسائل کنار بیایند. مثل پروفسوری می گوید: مسائل فرهنگی و مسائل اخلاقیه!
ما( متاسفانه باور کنید گفت متاسفانه) چون جامعه ای اخلاقی داریم واینا مسائلی هستند که سعی می کنند که موقعی که اتقاق می افته اینا را افشا نکنند ولی یک زندگی را متلاشی می کند. نمونه های متعددی داریم. مثل شرایط استرس در خانواده ها . دلتنگی یا حوصله اش سر رفته و یا مسائل دیگه. در دختر ، پسر یا خانم خانواده . خوب الان وارد رابطه ای شده که استرس داره این رابطه افشا نشه . و وقتی افشا میشه باعث جدائی و طلاق و خیلی مشکلات میشه. یعنی طلاق عاطفی. ببنید طلاق عاطفی خیلی زیاد شده. موسسه کامنت آیز آمریکا (حالا یک آمریکائی منبع است و شیطان بزرگ نیست و می توان به آن استناد کرد) میگه 68 درصد از طلاقهای ثبت شده در 150 کشور دنیا به خاطر ارتباط یکی از طرفین با جنس مخالف از طریق فضای مجازی بوده و شبکه های اجتماعی بوده طلاقهای عاطفی هستند. ببنید خیلی زیاده 68 در صد طلاقهای ثبت شده.
ببنید من همین الان زنده دارم اینجا و از دوربین دار میخواهد که صفحه موبیل اورا نشان دهد. من از روی اینترنت نشان می دم. % 81.2 کاربرای تلگرام ایرانی هستن.
بگذارید یک چیز دیگر را هم در باب امنیت اضافه کنم. دیشب تا دیر وقت یه جائی بودیم دیدم تو این سرما یک عده تو خیابون خوابیدن. ولی با احساس امنیت یعنی با امنیت میشه تو سرما خوابید و سرما را تحمل کرد ولی اگر امنیت نبود همون ها هم راحت نبودند. همین که احساس می کن که پلیس توی جامعه می گرده و جامعه رو امن کرده باعث میشه که سرما را هم تحمل کنند. یعنی امنیت اینقد برای مردم مهم است.
حالا فهمیدید چرا ایران امن است و فقط در سوریه و عراق جنگ می شود چون می خواهند مردم در سرما در خیابان بخوابند. و اصلا سرکوب و حکومت نظامی مسئله سیاسی نداره و تمام این بازیها برای اینکه مردم ایران متاسفانه مشکل اخلاقی دارند. ولی نفهمیدم چرا ستار را زیر شکنجه کشتند. باز هم صلوات


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar