måndag 15 februari 2016

در این روزهای انقلاب به چیزهای بر می خوریم که این جمله در ذهن تداعی می کن.
پیوند شاه و شیخ در مقابل مردم ایران ! بورژوازی بی ریشه ایران در خدمت ارتجاع دینی
در روزهای اخیر فیلم کوتاهی بر روی یوتیوب گذاشته شده . این فیلم آگهی تبلیغاتی برای کتابی به نام «جواهرات خدا، داستانهای ناگفته از زنان ایران» است که نویسنده آن نینا انصاری است . کتاب « جواهرات خدا» در مورد جنبش های فمینستی در ایران و زندگی زنان و موضوع آزادی در قبل و بعد از انقلاب 57 دارد. این فیلم کوتاه با مردی آغاز ...می شود که در لباس مأمور آتش نشانی است که مستقیم به دوربین نگاه می کند و می گوید: " چه فکر می کردید اگر به شما می گفتم تنها مأمور آتش نشانی شهرمان بودم. شبیه این پرسش را یک اسکی‌باز، ستاره موسیقی راک، قهرمان موتورسواری، و یک عکاس خبرنگار هم می‌پرسند. پرسش‌هایی که در آنها تلاش می‌شود تصورات قبلی بینندگان را به چالش بکشد. در میانه این ویدیو به ناگاه همه چیز به هم گره می‌خورد و همگی خود را زنی از ایران معرفی می‌کنند . لازم به یاد آوری است که این فیلم به زبان انگلیسی است. تا این جای کار هیچ موردی وجود ندارد. بر آن می شوم که ببینم این فیلم را که ساخته است و هدف آن چیست. این فیلم کوتاه تصویر تبلیغاتی و غیر واقعی را به من الغا کرد و نا گفته نماند که بوی تبلیغات لابی های خارج از کشوری رژیم از این فیلم شنیده می شود. این فیلم توسط ناشر کتاب نینا انصاری «جواهرات خدا، داستانهای ناگفته از زنان ایران» تهیه شده است.
ویگی پدیای انگلیسی در مورد نینا انصاری می نویسد.
نینا انصاری دختر هوشنگ انصاری سفیر شاه ایران در آمریکا است، که در نیویورک بزرگ شده و به تحصیلات خود را تا مدر ک دکترا در رشته تاریخ ادامه داده است. پایان نامه نینا انصاری در مورد جنبش زنان ایران است. او می گوید با وجود دیدگاه (آیت الله) خمینی در مورد زنان، آنان بیشترین حامیان خمینی بودند که باعث سرنگونی شاه شد....
از سال 2014 انصاری وتحقیقاتش به صورت گسترده ای مورد توجه رسانه های بین المللی قرار می گیرد و نینا انصاری به عنوان یک مهمان دائمی در برنامه های تلویزیونی دیده میشود." دیلی بیست " مقاله انصاری را چاپ می کند که در آن انصاری می نویسد. باید ترجمه وتحلیل میانه روی از قرآن ارائه داد که آزادیهای اجتماعی زنان را تضمین کند و این همان نظریه «حسن روحانی رئیس جمهور ایران» است.
 دم خروس را می بینید.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar