söndag 15 november 2015


ولی فقیه و ادعای مبارزه با داعش
برگرفته از سایت همبستگی
#ایران #روحانی

 در آستانه سفرآخوند روحانی رئیس جمهور رژیم به ایتالیا و فرانسه طبق معمول دستگاه تبلیغاتی رژیم و ایادی اش در خارج از کشور به راه افتاده بودند و مطبوعات و رسانه های شناخته شده از روحانی مصاحبه می گرفتند.  مشخصا دو مصاحبه با روزنامه ایتالیائی "کوریره دلا سرا"  و رادیو و تلویزیون فرانسه توجه را جلب می کرد چون قرار بر این بود که روحانی به این دو کشور سفر کند. خبرنگاران با احتیاط و شاید سئوالهای از پیش تعیین شده روحانی در مقابل جواب قرار می دادنند. واکنش روحانی به این سئوالات اول با لبخندی تصنعی و مسخره و بعد با توجیه و تغییر صورت مسئله جواب می داد.
"داوید پوژاداس"، روزنامه نگار شبکۀ دوم تلویزیون فرانسه، عکس یک دختر جوان ایرانی را که در آن روسری خود را برداشته و موهای خود را آزادانه رها کرده بود بوی نشان داد و با تاکید بر اینکه عکس در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر گردیده، از وی پرسید در بارۀ آن چه می اندیشد. حسن روحانی گفت : "ما آنقدر مسائل مهم داریم که دیگر وقت توجه به اینگونه مسائل را نداریم". روحانی گفت "هر فردی آزاد است در زندگی خصوصی خود هر کاری که می خواهد انجام دهد، اما وقتی کسی در ایران زندگی می کند باید به قانون ایران احترام بگذارد".  "
http://fa.rfi.fr/%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7-%D9%85%D8%B5%D9%85%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DB%80-%D8%AA%D8%B9%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D9%85%D9%84-%DA%A9%D9%86%D8%AF- 
روحانی در پاسخ به خبرنگار روزنامه کوریره دلاسرا به سئوال "ایران بیشترین تعداد اعدامها را درجهان نسبت به جمعیت دارد می گوید. " مجازات باید به عنوان یک وسیله بازدارنده عمل کند. ما می توانیم در باره کارائی اعدام صحبت کنیم، همچنین در مورد دستگیری ها و جریمه های نقدی. ولی در هرکشوری قوانین جزا در ارتباط با شرایط داخلی است. درایران بیشتر اعدام ها در ارتباط با مواد مخدر است به علت اینکه ما مرز مشترک با افغانستان داریم. اگرما حکم اعدام را برداریم ، مواد مخدر به کشورهای اروپائی سرازیر می شود و این برای شما خطرناک است." 
http://www.corriere.it/english/15_novembre_12/rouhani-iran-and-the-west-new-era-is-possible-d6b4106e-893a-11e5-9216-  e8e41772d34a.shtml?refresh_ce-cp
روحانی برای مردم اروپا دلسوزی می کند و در ایران اعدام می کند که اروپائی ها از شر مواد مخدر در امان باشند. به جای اینکه تصور کنی این فرد رئیس جمهور است تصور می کنی رئیس قبیله ای از دوران بربریت این جواب را می دهد. طنزی تلخ!
 همین روحانی در جواب به سئوال دستگیری خبرنگاران در ایران می گوید، این مربوط به قوه قضائیه است و او شاید بتواند تذکر بدهد. در این جا روحانی نمی تواند بگوید که برای آرامش و آسایش مردم اروپا خبرنگاران در ایران دستگیر می شوند و سانسور درایران حاکم است.
اما هنگامیکه سفرش به علت عملیات جنایتکارانه تروریستی پاریس سفرش به ایتالیا و فرانسه به تعویق می افتد باز روحانی به نمایندگی از کلیت نظام و خامنه ای به طور مشخص  در نقش کدخدا ظاهر می شود و تقصیر علمیات پاریس را به گردن سیاستهای اروپا در قبال اسد و خاورمیانه می اندازد و آنان را به حمایت از تروریسم متهم می کند. ابوطالبی، مشاور سیاسی روحانی جنایت تروریستی در پاریس را "اجتناب ناپذیر" و نتیجه "اقدامات کورکورانه و مستدام غرب و عدم توجه به هشدارهای ایران (رژیم) طی چند سال اخیر خواند.
چه کسی است که نداند تنها رژیم ایران است که دلیل اصلی تشنجات در منطقه خاورمیانه است. این رژم بحران زی و بحران زا است . روحانی  هم صدا با خامنه ای دخالتهای تروریستی خود را در عراق، سوریه، یمن و لبنان را وکشتار هزاران مردم بیگناه را و در کنار روسیه بمباران زنان و کودکان سوری را عملیات ضد تروریستی می خواند، این وارونه گوئی مشخصه روحانی است.  
آخوند روحانی، نیز روز پیش از این حمله تروریستی طی مصاحبه یی با تلویزیون کانال
۲ فرانسه آشكارا به حمايت از بشار اسد دیکتاتور خونریز سوریه پرداخت و بر لزوم تقویت وی تأکید کرد.  وپا را از این فراتر می نهند و می گویند  که امنیت پاریس را به آنان بسپارند. (پاسدار کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس رژیم).  کوثری اضافه  می کند که  "ترکیه و عربستان هدف اصلی داعش در آینده خواهد بود" . یعنی به زبان صریح و رک " رژیم خیالش از داعش جمع جمع است. "
بنیاد گرائی اسلامی چه در لباس "ولایت فقیه" و چه تحت عنوان "داعش"  بزرگترین تهدید دنیای معاصر هستند. مردم ایران به این مسئله آگاهی دارند کما اینکه به محض ظهور "داعش" و جنایتهای ضد بشری این گروه تروریستی مردم رژیم را "ابو داعش" خواندند و زندانیان سیاسی و فعالان حقوق بشر در داخل ایران اعلام کردند آنچه که "داعش" می کند مردم ایران نزدیک به چهار دهه با گوشت و پوست واستخوان خود تجربه کرده اند. حتی قبل از به قدرت رسیدن این رژیم قرون وسطائی.  سوزندان بیش از 400 تن از مردم بیگناه در"سینمای رکس آبادان" چه کم از جنایتهائی دارد که "داعش" انجام می دهد. سوزندان تن زندانیان و استفاده ازضد انسانی ترین صورتهای شکنجه رژیم ضد بشری را دررتبه اول ضد بشرترین تفکر تاریخی دوران یعنی تفکر "ولایت فقیه" قرار می دهد.
 هیثم مالح، از رهبران پیش کسوت انقلاب سوریه و رئیس کمیته قانونی در ائتلاف ملی سوریه  می گوید: "آرمان ما در منطقه، آرمان واحدی است. انقلابهای عربی، بهار عرب و آنچه در ایران رخ میدهد بسیار به هم مرتبط هستند. رژیم آخوندی، رژیم ولایت فقیه در ایران، سر مار در منطقه است، این رژیم در پشت تمامی مشکلاتیست که منطقه عربی با آن روبروست. وجای تاسف است که غرب با چنین رژیمی به مذاکره میپردازد.یعنی با رژیمی که تروریسم را بوجود آورده وشکل داده است."
این مردم ایران و مردم منطقه هستند که  بهای سیاست مماشات جهان غرب را با "ابو داعش" می پردازند. مبارزه با "داعش" جدا از مبارزه با ایده ئولوژی "ولایت فقیه" جهان را درگردابی بی پایان فروخواهد برد. آن روز مباد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar