söndag 22 maj 2022


 

 



خانم ها و آقایان خود اپوزیسیون پندار
که گفتید این سفر را جدی نگیرید
اصلا سفر مایک پمپئو به اشرف ۳ محل استقرار مجاهدین جدی نگیرد! واقعا می گویم جدی نگیرید. چون قبل از همه رژیم این را جدی گرفته است و در اتاقهای کلاب هاوس داد و فریاد راه می اندازد. سعی می کند با آوردن بریدگانی از سازمان مجاهدین که شناخته شده اند، از مجاهدین شیطان سازی کنند..
خانم ها و آقایان توجه کنید، توجه کنید!!!
این مایک پمپئو بود که به آلبانی سفر کرد. رئیس جمهور آلبانی برای دیدار با او به هتل محل اقامتش رفت. اما مایک پمپئو برای دیدار با مریم رجوی به اشرف می رود.
مریم رجوی از او در مقابل درب موزه استقبال می کند. همان موزه ای که تا آنجا که توانسته است تاریخ انقلاب نوین مردم ایران را ثبت کند. روی میز کتاب لیست شهدای مجاهد و مبارز ایران است. ای یو ریپوتر در مورد این دیدار می نویسد:
روز دوشنبه مایک پمپئو، وزیر امور خارجهٔ سابق آمریکا، برای بازدید از اشرف۳، یک مجتمع مدرن بزرگ که محل استقرار هزاران نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران است، به‌آلبانی سفر کرد. پمپئو در طول یک بازدید پنج ساعته از موزه‌یی بازدید کرد که در آن تاریخ جنبش‌های اعتراضی ایران، فعالیت‌های کانون‌های شورشی مجاهدین خلق و وضعیت اسفبار زندانیان سیاسی و مخالفان ایرانی، از جمله ۳۰۰۰۰شهید (قتل‌عام) تابستان۶۷ در زندانهای سراسر کشور به‌نمایش گذاشته شده است.
ای.یو.ریپورتر در ادامهٔ گزارش خود از بازدید مایک پمپئو از اشرف۳، اضافه می‌کند: « (مریم) رجوی با وزیر امور خارجهٔ قبلی آمریکا دیدار و دربارهٔ پیشرفت جنبش مقاومت ایران و سیاستی که آمریکا و متحدانش باید در پیش بگیرند تا به‌مردم ایران برای دستیابی به‌هدف خود یعنی برقراری یک ایران آزاد، دمکراتیک و غیراتمی کمک کنند، گفتگو کرد
اگر شما این پیام را درک نمی کنید، رژیم خوب می فهمد که مجاهدین از اصول خود هرگز قدمی عقب نخواهند گذاشت.
خلاصه ای از واکنش های رژیم و وابستگانش را نقل می کنم:
همه آنها می گویند مجاهدین هنوز در داخل ایران هوادار دارند و توان تشکیلاتی با همه این احوال می گویند که برای مجاهدین خانواده مفهومی ندارد.
می گویند تنها جریانی که توان تغییر در شرایط کنونی در ایران را دارد، مجاهدین هستند. همه آنها سایت های وابسته به سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت را رصد می کنند. همه آنها به این اقرار دارند که مجاهدین در سالهای اولیه انقلاب بیشترین هواداران را داشته اند و گاه این تعداد هوادار تشکیلاتی را نزدیک به یک میلیون در سراسر ایران تخمین می زنند. همه آنها به احاطه مسعود رجوی بر کلام و هنر او بر جذب شنونده و یا بیننده اعتقاد دارند. همه آنها می گویند که شخص مایک پمپئو یکی از چهره های مهم سیاست گذار آمریکا است و در انتخابات آینده نقش مهمی خواهد داشت
می گویند مجاهدین بهترین وضعیت مالی را دارند، هم پول می دهند و هم پول می گیرند. البته اگر دقت کنید می شود یک معادله چند مجهولی ! اما شما جدی نگیرید.
حال به شمایان که خود را سلطنت طلب می دانید و یا احساس می کنید وارثان مارکس و لنین و تازگی ها مائو هستید ، می گویم
هر چه توهين، تهمت، دروغ و فريب داريد به مجاهدين بزنيد ، هر چه در چنته داريد، فحش ناموسى و جنسى بدهيد، هیچ کم نگذارید تازه مى شويد دست راست خامنه اى و اعوان و انصارش!
يك نكته را ياد آورى كنم ، خودتان را یا میهن پرستی نشان می دهيد كه آرزوهاى خودش را در خاكسترهاى ٢٥٠٠ سال پيش یا یک دیکتاتور مومیائي شده جستجو می کند و تمام خواسته ها یتان را مردگان رهبرى مى كنند و یا به اصطلاح چپی روشنفکر که دست مارکس را در دانش مارکسیسم بسته و یا لنین و انقلابش را بهتر توصیف می کنید. در مورد سلطنت صحبتی نیست چون آزمایش تاریخی خود را پس داده است. مارکسیسم راهنمای عمل است ، نسخه پیچیده آماده نیست که فردی طوطی وار حرفهای او و گرامشی را تکرار کند. اگر شرایط اجتماعی ، تاریخی و جغرافیای ایران را در نظر نگیرید می شوید مثل تمام راه کارهائی که از حزب کمونیست شوروی سابق نشأت می گرفت و یا در بهترین حالت رهرو مائو و یا أنور خوجه. راه رشد غیر سرمایه داری و بقیه تئوریهای به عاریت گرفته شده، شکست خورده است و این یک حقیقت است. اما نه آنانی که در آرزوی سلطنت هستند و نه آنان که خود را وارث مارکس و لنین می دانند و به جای مبارزه با نظام ولی فقیه مجاهدین را سد راه خود می دانند و یا در بهترین حالت خود دنباله رو مائو و انورخوجه بودند. !
خانم ها و آقایان جدی نگیرید چون رژیم هم شمایان را جدی نمی گیرد
اما برای مجاهدین و مقاومت ایران سرنگونی کلیت نظام جدی ترین مسئولیتی است که به عهده گرفته اند.
پ.ن : جهت اطلاع سازمان مجاهدین و شورا اپوزیسیون نیستند ، چون نیک می دانند که در برابر رژیم آدمخوار فاشیستی مذهبی فقط باید مبارزه و مقاومت کرد!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar